به وب سایت فرآورده های لبنی آتی شمال خراسان (پنیک) خوش آمدید

امکاناتی منحصر به فرد و متنوع در محصولات شبکه ایسوس

در دنیای شبکه و ارتباطات برای تعیین قیمت یک کالا، کیفیت، قدرت، سازگاری و لوازم جانبی را می توان مد نظر قرار داد. ایسوس به عنوان یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان سخت افزار تحت شبکه در کلاس خانگی و تجاری، برای رضایت بیشتر مشتریان و کاربران خود، این فاکتورها را در اکثر محصولات درنظر گرفته است. به طوری که کاربر در هنگام خرید یک محصول، با پرداخت اصل هزینه سخت افزار، راهکارهای کمکی اختصاصی ایسوس را به صورت ارزش افزورده به رایگان در اختیار خواهد داشت. در ادامه به برخی از این راهکارها که به عنوان ارزش افزوده همراه محصول ارائه می شود خواهیم پرداخت.

ASUS Download Master

در اکثر مدل های روتر و مودم ایسوس، راهکار Download Master درون سازی شده است تا کاربر بدون نیاز به سیستم، با ارسال لینک دانلود محتوا به مودم/روتر، به طور خودکار فایل را دستگاه دانلود کرده و در یک ذخیره ساز جانبی آن را برایتان نگه داری کند. در مودم/روترهای ایسوس امکان ورود به حساب کاربری در سایت های دانلود، همچنین در نسخه های جدیدتر آن امکان دانلود از تورنت نیز وجود دارد!

ASUS AiProtection

در دنیای تکنولوژیک امروز، امنیت و حفظ حریم خصوصی در اینترنت و شبکه بسیار مهم است. راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری ایسوس در لایه های مختلف شبکه باعث می شود تا ویروس های سطح سخت افزاری و به روزرسانی خودکار مدیریت شود و نفوذ ناخواسته به دستگاه های تحت شبکه ایسوس سخت تر گردد.

VPN Server

مشکلات شبکه و دسترسی به اینترنت و از این قبیل اتفاقات همواره دغدغه بسیاری از کاربران و سازمان ها است. در بعضی از مدل های میان رده و رده بالای ایسوس این ویژگی وجود دارد تا به طور خود کار به سرور دلخواه اتصال پیدا کند و دستگاه های موجود در شبکه را از آن تغذیه نماید.

ASUS AiRadar

فناوری BeamForming که در دستگاه های با استاندارد AC مورد استفاده قرار می گیرد، سیگنال ها را به صورت جهت دارد ارسال می کند. ایسوس این فناوری را بهینه ساخته و دستگاه های موجود در شبکه AC، شناسایی شده و سیگنال ها به صورت جهت دار دریافت ارسال خواهند شد.

شبکه مخصوص بازی WTFast

ایسوس با همکاری WTFast در روتر های مخصوص بازی خود یک حساب پریمیوم از شبکه جهانی مخصوص بازی را در بستر میان افزار این روترها نهادینه کرده است. WTFast یک راهکار مسیریابی و اتصال مستقیم به گیم سرورهای معتبر در اینترنت است که کاربران باید در ماه هزینه شارژ و استفاده از آن را بپردازند، اما این حساب کاربری به صورت نامحدود در مدل های مخصوص بازی ایسوس قرار دارد و تمام دستگاه های متصل شده به شبکه این روتر ها مانندPC، XBOX، Play Station نیز با اتصال به این شبکه از پینگ بهتر و کمترین میزان تاخیر برخوردار خواهند بود.

* برای اطمینان از سازگاری و ویژگی های خاص، به سایت ایسوس مراجعه کنید.